Výběrové řízení na pozici pracovník vztahů k veřejnosti pro Nový Hrádek u Lukova

Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži přijme zaměstnance na pozici – pracovník vztahů k veřejnosti na Nový Hrádek u Lukova.

Místo výkonu práce: zřícenina státního hradu Nový Hrádek u Lukova
Předpokládaný termín nástupu: od 1. září 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Nabízené pracovní místo je zařazeno do 8. platové třídy (platové zařazení dle zákona č.262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 340/2017 Sb., v platném znění; nástupní plat dle praxe).

NABÍZÍME:

  • zajímavou a naplňující práci ve stabilní, celorepublikově fungující, příspěvkové organizaci Ministerstva kultury ČR,
  • místo výkonu práce v atraktivním prostřední národní kulturní památky uprostřed Národního parku Podyjí,
  • zaškolení a teoretickou i praktickou podporu nejen po nástupu,
  • vstup zdarma na vybrané památkové a kulturní objekty i pro rodinné příslušníky,
  • 5 týdnů dovolené a peněžní příspěvek na stravování,
  • služební SIM s tarifem, telefon a notebook,
  • možnost bydlení v pronájmu v bytové jednotce na státním zámku Vranov nad Dyjí.

HLEDÁME:

  • zodpovědného, samostatného a spolehlivého kolegu či kolegyni s organizačními
  • a komunikačními schopnostmi,
  • časovou flexibilitu s ohledem na nepravidelně rozloženou pracovní dobu – návštěvnická sezóna a práce o víkendech,
  • aktivní podíl na zajištění a organizaci návštěvnického provozu,
  • praxe v oboru je výhodou ne podmínkou (průvodce, pokladní, zkušenost s návštěvnickým provozem aj.).

POŽADAVKY:

  • minimální vzdělání: středoškolské vzdělání s maturitou,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
  • základní komunikační znalost anglického nebo německého jazyka,
  • trestní bezúhonnost (před nástupem se dokládá výpisem z rejstříku trestů).


PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • zajištění a organizace návštěvnického provozu na zřícenině státního hradu Nový Hrádek u Lukova,
  • vedení a plánování směn sezónních průvodců,
  • vedení pokladní agendy – prodej vstupenek a suvenýrů,
  • průvodcovská činnost a komunikace s návštěvníky,
  • aktivní podíl a kreativní přínos na prezentaci památkového objektu, přípravě rozličných akcí či speciálních prohlídek aj.

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O NABÍZENOU PRACOVNÍ POZICI ZAŠLETE:

  • strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadní praxe, adresou a kontaktem (telefonní číslo a e-mail),
  • motivační dopis,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

POŽADOVANÉ PODKLADY ZAŠLETE NA E-MAIL dolezalova.katerina@npu.cz NEBO V ZALEPENÉ OBÁLCE nejpozději do 28. července 2024.

Vybraní uchazeči budou následně pozváni k ústnímu pohovoru na Státní zámek Vranov nad Dyjí, Zámecká 93, 671 03 Vranov nad Dyjí.
Adresa pro doručení přihlášek do výběrového řízení:
Státní zámek Vranov nad Dyjí, Zámecká 93, 671 03 Vranov nad Dyjí
Na obálku napište:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NOVÝ HRÁDEK – NEOTEVÍRAT“
Kontaktní údaje:
Bc. Kateřina Doležalová, kastelánka – dolezalova.katerina@npu.cz, 770 137 500